تُنگِ تَنگ

به امید شکستن...

تُنگِ تَنگ

به امید شکستن...

تُنگِ تَنگ

یک عمر تلاش کردم تا نشکنم
امروز صبح،
آیینه کاری های حرمت
چه ساده،
شکستند مرا...

طبقه بندی موضوعی

مجال جوانه زدن

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۰۹ ب.ظ

دارد جوانه می زند در من سوال ها

دارد حلول می کند در من محال ها


چیزی شبیه معجزه، چیزی شبیه عشق

چیزی فرای مدرسه و قیل و قال ها


بار امانتی که خدا وعده داده است

حس می کنم ورای تمام روال ها


من مانده ام میانه ی راهی بسی دراز

راهی که می رسد به ظهور کمال ها


شاید شود که یار ز رخ پرده برکند

تا حل شود تمامی این جدال ها


فرصت کم است دیگر و باید که لاجرم

پرداخت به تو در همه ی این مجال ها


19 آبان 1394
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۹
دلتنگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی