تُنگِ تَنگ

به امید شکستن...

تُنگِ تَنگ

به امید شکستن...

تُنگِ تَنگ

یک عمر تلاش کردم تا نشکنم
امروز صبح،
آیینه کاری های حرمت
چه ساده،
شکستند مرا...

طبقه بندی موضوعی

تحمل

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۷ ب.ظ

آدم تازه وقتی تو سختی ها قرار می گیره میفهمه چقدر توانایی داره...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۴
دلتنگ

نظرات  (۳)

۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۰:۴۲ امیرحسین خوشدل
آدم تو محدودیت ها ستاره میشه...
و من فهمیدم چقدر کم دارم...
پاسخ:
خب فهمیدن همینم خودش کلیه!!!!
برای سید:
خیلی وقتا کارایی که خودمون انجام میدیم، همه رو خراب می کنیم
ولی کارایی که برای یکی دیگه کرده ایم که باقیات الصالحات شده برامون اون شخص، چون خبر نداریم ازشون، میمونه!

خودم فهمیدم چی گفتم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی