تُنگِ تَنگ

به امید شکستن...

تُنگِ تَنگ

به امید شکستن...

تُنگِ تَنگ

یک عمر تلاش کردم تا نشکنم
امروز صبح،
آیینه کاری های حرمت
چه ساده،
شکستند مرا...

طبقه بندی موضوعی

یعقوبِ دل

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۵ ب.ظ

حسی که من دارم به تو زیباست مثل
حسی که یک عاشق به یک معشوق دارد

اما نباید عاشق روی تو باشم
آخرخدا قفلی بر این صندوق دارد
....

من می گریزم از خودم، از عشق سرکش
اما دلم در باطنش یعقوب دارد
صبری که من کردم ز روی مه جبینت
در بین این مردم فقط ایوب دارد
...
از بس که محرومش نمودم از خیالت
قلبم هوای عاشقی مهجور دارد
هرلحظه می جنگم من و این نفس سرکش
این عشق بازی "سعیکم مشکور" دارد
...
هرشب دعا، شعبانیه، کل مفاتیح
شاید خدایم رحمتی منظور دارد
دارم امیدی تا در آن شهر مبارک
عشق خودش را در دل من جا گذارد

............................................................
شانزدهم شعبان 1435
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۰
دلتنگ

نظرات  (۱)

۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۴:۳۶ پریچهر جنقی
الان این 4 اپیزود دقیقا در چه قالبی میگنجه؟!!!
پاسخ:
نمی دونم!!
:-d

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی