تُنگِ تَنگ

به امید شکستن...

تُنگِ تَنگ

به امید شکستن...

تُنگِ تَنگ

یک عمر تلاش کردم تا نشکنم
امروز صبح،
آیینه کاری های حرمت
چه ساده،
شکستند مرا...

طبقه بندی موضوعی

این شبا..

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۴۳ ب.ظ

این شبا

حاج آقاپناهیان

هی میگه نگو نمیتونم


منم نگفتم

ولی دیدی که خدا!

نشد!

نتونستم.

تو هم...


به خدا نامردی اگه یه کلمه بهم چیزی بگی

دیگه بیشتر از این نتونستم

/

/

/

/

البته چرا!!!!

بخاطر اون اولش که قبول کردم،

حقمه که مواخذه م کنی...

/

/

/

اشتباه کردم

جلوی ضررو هر وقت بگیری، منفعته

/

/

/

/

ولی نگرانم

نگرانم که اگه الان ول کنم و برم(کجا برم؟)

اسممو توی نامردای تاریخ بنویسن

نگرانم که کارا زمین بمونه(نه که من خیلی کار کردم!!)

/

/

میترسم فردا خدا بگه اگه یه کمم صبر میکردی، همه چی درست می شد

خودم اون خسارت های یکی-دو ماه اول رو هم جبران می کردم

///////////////////////////////////////////////

////////////////////////////////////////////////

/////////////////////////////////////////////////

خدایا، تا امشب تکلیفمو معلوم کن

بمونم یا برم؟


/

خدایا،

تا همین امشب بهم مهلت میدم!

اگه تکلیفمو معلوم نکنی...


هیچی دیگه..

بلد هم نیستم که چی بگم حداقل!!

...............................

دلم حضرت معصومه س می خواد


____________________________________________

xاصلاحیه:چه اشتباه تایپی پرمعنایی: «تا همین امشب بهم مهلت میدم!»x

عیب از ماست که هر صبح نمی بینمت/ چشم بیمار شده تار شدن هم دارد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۹
دلتنگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی