تُنگِ تَنگ

به امید شکستن...

تُنگِ تَنگ

به امید شکستن...

تُنگِ تَنگ

یک عمر تلاش کردم تا نشکنم
امروز صبح،
آیینه کاری های حرمت
چه ساده،
شکستند مرا...

طبقه بندی موضوعی

عشق لازم نیست!!!

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۵۷ ب.ظ
عشق متعدى ست!

معشوق لازم دارد...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۶
دلتنگ

نظرات  (۲)

یکی در جوابم گفت:
بعضی متعدی ها دو مفعولی اند!!!
گفتم:
باید مجهولش کرد تا یه مفعولی بشه!
عشق انحصارطلبه
باسلام
احسنت به جوابی که دادی،
من به هیچ جایی وصل نیستم
میخوام عاشق بشم
گفته شده که معشوق کیست!
 ولی من...
امان از من!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی