تُنگِ تَنگ

به امید شکستن...

تُنگِ تَنگ

به امید شکستن...

تُنگِ تَنگ

یک عمر تلاش کردم تا نشکنم
امروز صبح،
آیینه کاری های حرمت
چه ساده،
شکستند مرا...

طبقه بندی موضوعی

گوشواره

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸ ب.ظ

"یادته؛ اون آقاهه بلد نبودش گوشواره دختره رو دربیاره

من همیشه میدم مامان ... گوشواره ام رو دربیاره تا خون نیاد زخم بشه"





______________________________________________________________________

دلم روضه می خواست. کلی گشتم. این یکی به دلم نشست. واقعی است. یعنی واقعا یک بچه این را گفته.کاملش را در خاکی نشین بخوانید. 


پ.ن:

کپی کردم، نوشت:

حلال کردیم کپی دست خط ها را به محبّت اهل بیت؛ با ذکر صلواتی بر محمّد و آل محمّد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۵
دلتنگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی